onsdag 16. februar 2011

Valentinesday gave fra elsklingen min < 3 Blir rent bortskjemt! Elsker slike bamser, og leter etter en slik i stor verson for å gi til vesla...

I det siste har det ikke skjedd stort! Vesla utvikler seg fra dag til dag, smaker nye ting nesten hver dag og hittil har hun likt alt! :D Og så har hun begynt å krype, smått men sikkert < 3 Det er så artig å se på! Hun blir ekstra sterk når hun blir sinna hehe I tillegg rekker hun helt ned med begge føttene i gåstolen! Prøvde den igjen i dag, og fikk litt sjokk da hun sto der rett opp og ned! Over til noe annet Var hos legen i dag, med vesla, og må virkelig si at jeg er skuffet med helsevesnet i Norge! Sist vi var på helsestasjon viste jeg tunga til vesla til to helsesøstre og barnelegen der, og ingen av dem hadde sett gult belegg på tunga til baby før. Men selv om de ikke hadde sett det før, og ikke visste hva det var "er det sikkert ikke noe farlig" Hos legen i dag fikk jeg samme reaksjon, legen ante ikke hva det var "men siden det ikke er sår der er det sikkert ikke noe farlig" jo takk du Jeg syntes det er koselig å gå til helsestasjon, det var koselig under graviditeten, og det er koselig å gå dit med vesla... Fortelle litt, vise frem vesla, veie og måle henne osv, få skryt for hvor flink hun er! Men samtidig får jeg aldri svar på noe jeg lurer på der!! Det samme gjelder legen min... Men jeg skal bytte lege pga beliggenhet så det spiller ingen rolle igrunn, satser på at den neste er like hyggelig, men kan mer fagstoff



Vakreste ungen som finnes < 3 4 måneder 1 uke og 4 dager gammel


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar