fredag 11. februar 2011

Åh så glad jeg ble!!!

Denne helgen skal Elsk bort på guttetur med kompiser, så i dag hadde vi kosekveld bare han og meg (og vesla da hehe men hun sov)
Koste oss i sofaen med godis, brus og film...

Men vettu hva han hadde gjort??

Han har kjøpt videokamera til meg!
Har ønsket meg det veldig, og fikk 1400 kr i bursdags gaver til det, men man må opp i 5000 kr før man får et kamera som er verdt å bruke penger på, så jeg hadde belaget meg på at det ble en stund med sparing før jeg kom til å få råd, men der lå det, på sengen. Lå der og ventet på meg med en søt romantisk lapp på toppen *hjerte*

Så nå kan jeg filme vesla, alle lydene og bevegelsene hun gjør! *Lykkelig* (Altså, man kan filme med iPhone også, men kvaliteten er jo ikke akkurat til å skryte av)


Ellers,
lillemor har begynt å skyve stumpen sin opp når hun ligger på magen nå! Fremskritt! Hvor lang tid tar det før hun skjønner at hun kan få hele kroppen oppover tro, ikke bare stomperompen? :D Herlig tid da... Så mye som skjer....
Hun kan også snu seg i sirkel på teppe nå, det sies jo å være det som skjer før de lærer å krype...
Helt i starten kunne hun dette kun da hun var naken, uten klær til hinder, men nå i dag startet hun med den mens hun var påkledd!
Hun er ufattelig flink til å være så liten!!
For 4 mnd siden lå hun bare å sov, lille knøttet mitt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar