torsdag 24. februar 2011

Det kreative hjørnet!

Jeg er en av de som gjerne vil, men ikke får til....
Men, det hindrer meg ikke i å forsøke! :P

I dag fikk svigersøsteren min endelig gutten sin, og i den anledning har vi kjøpt inn en liten gave og et kort...
Jeg husker så utrolig godt tilbake til da jeg selv lå på barselsavdelingen med lille vesla ved siden av meg, og Ivers kom med kald Cola og sjokolade! Så bestemte meg for å videreføre den lille tradisjonen der :)

Kortet vi valgte! Søtt ikke sant?


Konvolutten var egentlig veldig kjedelig, ensfarget blå. Stygt!
Så bestemte meg for å pimpe den litt!!
Fant et nusselig dikt, fant en skrift jeg likte og printa ut. Rev arket i riktig størrelse, og limte på.
Etter det var på å finne noen tegninger av div babyting, printe ut, klippe og lime :D
Er veldig fornøyd med resultatet

Slik ble det!

Her er sjokoladen og Colaen, måtte pirke litt på det også, selv om resultatet ble så som så...
Teksten på Cola flaska: Spjælings olje
Teksten på Sjokoladen: Mammakrefter

2 kommentarer:

  1. ÅÅ, så koselig. Sånn skulle jeg ha fått i barselgave :) Det var en kjempeorginal ide! Bare kjipt at noen unger får så vondt i magen når mamsen deres drikker brus.

    SvarSlett
  2. Sant det...
    Min egen reagerer ikke på hva jeg spiser i det heletatt, så håper hun er like heldig!
    Kjenner jeg mammaen rett (og det gjør jeg haha) er det ikke lenge til det blir testet ut uansett :P

    SvarSlett