søndag 6. februar 2011

6. Februar

Linda har fødselsdag, ja det har hun jo og det er idag
Linda har fødselsdag, ja det har hun jo idag.
Så hør nå her en melodi vi synge vil
Så hør nå her, hvordan vi synge vil:
Tra la la la la la la la, tra la la la la lala la la
tra la la la la la la la, tra la la la la la.


Det er min dag i dag
Herregud for en hærlig dag
Det er min dag, min dag i dag

Gratulerer med dagen den er min
Alle gamle, alle unge har en dag som er sin
Gratulerer med dagen den er min
Gratulerer med dagen den er min


Om dere ikke har skjønt ut i fra disse tre sangene, har jeg bursdag i dag! Blir hele 22 år :P
Artig da, er så mye å styre med hjemme at man nesten glemmer det bort...
Skal bli kos med familie og venner i dag, og så klart min fantastiske samboer og datteren vår

I tillegg er det samenes natinonaldag i dag, så GRATULERER OLDEMOR! :D
Og New Zealand sin nationaldag, men der kjenner jeg ingen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar