mandag 28. februar 2011

Elsker deg høyere enn ord kan beskrive!

Vår lille engel, solskinnsbolla til mamman sin, vesla, gullungen, lillegull, lille elsk, trollungen, ungen min, lille vakre, søte snille, go' jenta vår, tullehøna, vår lille  < 3




Du betyr alt!

Måten du ler når jeg kysser deg på kinnene
Måten du lukker øynene og snur ansiktet mot meg når jeg kysser deg i pannen
Måten du gliser til pappan din, og plasker masse i vannet når han bader deg
Måten du leker og koser deg om kvelden før du sovner
Måten du ser på meg, før du sover videre når jeg løfter deg opp om natten
Måten du brummer og pludrer i sengen om morgenen
Måten du blir ivrig så armene rister når Pelsballen er innenfor rekkevidde
Måten du er
Er det rart vi ville gjort alt for deg?! *smelte*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar