lørdag 22. januar 2011

Min flinke jente

Snuppelure har aldri satt pris på å sitte stille, sitte i det heletatt egentlig... Ligge er heller ikke noe stas, man skal opp og stå! Oppleve ting, se ting :D Trampe og smile, "prate" og le...

Hun er veldig sterk til å være så liten, at vi lar henne prøve gåstolen hun fikk i julegave av pappan sin og meg :D Hun sitter ikke lenge i den av gangen, ikke mer enn toppet et par minutter, men hun elsker det! Alle lydene og lysene...





















Er hun ikke flink??? Bare 3.5 mnd gammel, og rekker såvidt ned med tåspissene sine hehe Men gøy er det!

Har jeg fortalt at dåpen ble "gratis"? Jeg drev med avl av hamster tidligere, samtidig som jeg jobbet i dyrebutikk og hadde innkjøpspris på burene der, så hadde 4 kjempeflotte bur jeg brukte. Men det siste året døde dyrene mine ett etter ett. Ikke noe merkelig med det igrunn, hamstre har jo ikke så veldig lang livstid, og jeg hadde skaffet meg dem ca samtidig, med unntak av den ene frøkna hun var hjemmelaget :P Stakkars små... Men slik går det med gnagere desverre!
Nå passer ikke små gnagere inn i livet mitt lenger, og den siste lille snuppa jeg hadde døde stille i hiet sitt mens jeg var på barsel med vesla... Hun var veldig gammel, og hadde levd mye lengre enn jeg noensinne hadde forventet, så det var godt at hun døde så stille og fredlig :)
Men nå har jeg ingen hamstere.
Og burene sto og samlet støv, så, hvorfor ikke selge dem?
Og det var akkurat det jeg gjorde! Samlet opp alt utstyret jeg hadde, lagde pakker av det og solgte dem :) Og pengene jeg fikk for dem dekket dåpskjolen til vesla, pluss alle andre utgifter til dåpen.
Vi har en stor fin leilighet så skal ha festen her hjemme :)

Vil absolutt anbefale dette for andre også! Bli kvitt gammalt vræl man ikke trenger lenger, for selv om det ikke er noe du selv har bruk for lenger, kan det jo være en fantastisk ting for noen andre!
Dette kan jo gjøres med alt, smykker også for den saks skyld :) Husker ikke hva nettsiden het, man finner det nok på google, men man kan sende inn gamle ubetydlige smykker, som f.eks en forlovelsesring som tilhører fortiden, man får penger på konto og gullet blir smeltet om og brukt til å lage noe som kan glede andre :D SUPERT!

Men nå er det natta gitt! Elsklingen skal med mr Løken til Rudskogen i morgen, så da må jeg få flest mulig timer før vesla våkner :D
Nattinatt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar