mandag 10. januar 2011

Kroppen til en mor

Det er ingen hemmelighet at kroppen forandrer seg når man får barn. Man blir bredere rundt hofter og lår, magen får skikkelige håndtak og minner mest om Freia Gele, puppene blir enorme for ikke å snakke om at de aldri matcher lenger siden den ene ofte er full mens den andre er tom. Sjarmerende? Å jada :D

Så, med hjelp fra min gode venn og nå fotograf Hannah, har vi filmet magen min! Den var engang stram, det kan man ikke akkurat si den er lenger. Til gjengjeld, er den bedre underholdning nå enn da! Så klart hvis man ser bortifra videoene der Ada Christine er på vei til å bryte seg ut av navlen

Så, her er magen min! 3 mnd etter fødsel


4 kommentarer:

  1. haha, må virkelig si jeg var flink til å filme :D *håper ingen legger merke til 2 hender som kommer og stiller kamera i en annen vinkel* ;P hahaha

    SvarSlett
  2. haha eller puppene? :P Jajja, neste gang får jeg filme magen din da vettu :)

    SvarSlett
  3. hahaha, vente en stund til magen min ser sann ut så skal du få lov, kan vi få oss enda en bra latter :D

    SvarSlett
  4. Kjempebra! Sånn er min mage også, men det var absolutt verdt det ;-) Flott at man kan ha litt fokus på det også, det er veldig mye i forhold til graviditet og fødsel som det ikke snakkes om. Og så blir folk redde og lurer på om de er normale og alt det der, hehe...så thumbs up!

    SvarSlett