søndag 16. januar 2011

Dåpsstyr!

Idet siste har vi holdt på litt med å stelle i stand dåpen. Det er alltid så mye som må fikses! Tulleting som egentlig ikke betyr noe som helst tar evigheter å finn ut av. Skal vi ha bordkort eller skal folk sette seg der de vil?

  • Hva slags pynt skal vi ha?
  • Hvor mange skal vi be?
  • Og ikke minst, hvem skal bære henne!
Vi skal ha 3 faddere, der 1 er søsteren min Tante Cathrine og de to andre et vennepar av oss, Tante Hege og Onkel Martin. Så glade de er i vesla, og så interesserte de har vært i henne allerede fra hun bare var et bittelitte frø har de gjort seg fortjent til tante og onkel status :D
Lillesøsteren min hadde også satt pris på en rolle i alt dette, men hva da? Bære kan hun ikke, hun er for litta til det, men det har blitt foreslått at hun kan ta av kysa i kirken. Hadde det vært en ide tro?


  • Hvilke tallerkner skal man bruke?
  • Skal man bruke to forskjellige serviser?
  • Eller skal vi kjøpe noen litt fine plast askjetter så alt blir likt?
  • Hva blir penest?

Alt dette styret, og det betyr jo ingenting :D
Så lenge folk får god mat, drikke, og kaker til dessert kommer de neppe til å bli furt for bestikket hehe Det er ikke såååå pirkete folk som blir bedt heller hehe

Dåpskjolen er også i boks, men må samtidig si, er absolutt ikke fornøyd med selgeren!
Vi kjøpte kjolen på nettet, på mortil3.no, prisene var noe stive men ikke så ille, og kjolen var kjempefin! Bestilte med et par matchende dåpssko til henne også.
Man betaler mens man bestiller varen, og kjolen kom frem på et par dager! Akkurat den biten var utrolig bra, men.
Dåpsskoene er en annen sak. Det var ikke de jeg hadde bestilt og de hadde absolutt ikke samme farge som kjolen.
Ringte eieren av nettsiden, og hun skulle sende de rette skoene.
Et par dager senere kom en ny pakke i posten, og joda, det var de samme skoene de alt hadde sendt meg! Ringte dem opp IGJEN, og det var visst akkurat den modellen og fargen som sto på siden, det var bare den og de krittvite de hadde. La på røret og gikk inn på siden. Og vettu hva jeg finner? Joda, det var DISSE skoene jeg bestilte:
https://www.mortil3.no/ErrorPage.aspx?aspxerrorpath=/FrameworkBasic/ShowProduct.aspx

Det er ingenting galt med linken, de har funnet ut at de ikke hadde disse skoene alikevel, og fjernet dem fra nettsiden sin! Og istedet for å fortelle meg dette ærlig på telefonen, så lyver hun til meg.
Så selv om kjolen var fin, kommer jeg _aldri_ til å bestille noe derfra igjen. Makan til kundebehandling!

Har bestilt litt bordpynt på Ebay, var Ebayjomfru til nå :D Har fått 1 av de to pakkene jeg bestilte og er kjempefornøyd! Håper resten kommer innen dåpen, men med tanke på at det blir sendt fra Hongkong vet man aldri :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar