tirsdag 18. januar 2011

Denne uka

Har vi hatt barselstreff!
Morsomt å treffe andre jenter i samme situasjon, og se deres nydelige små :)
Utrolig hvor forskjellige barn er! Herlig å se...

Ellers har jeg vært dårlig! Og da er det deilig at Elsk kommer tidlig hjem fra jobb så han kan ha vesle pjuska litt mens jeg sover :) I dag kom han hjem rundt kl 13, sendte meg til sengs, og har ordnet med vesla siden... Det hjelper masse masse på! La meg tidlig i natt for å få mye søvn men det hjelper jo ikke all verdens da jeg må stå opp etter få timer pga at jeg hoster... Og å vekke vesla tar jeg ikke sjansen på, for da blir det jo i hvertfall ikke mer søvn hehe
Engelen min! Hun er virkelig fantastisk den jenta... Nå sitter hun på fanget til pappan sin og nyser :P

Nå er det lenge siden jeg har skrevet om hunden vår!
Det viktigste for han er at flokken hans er samlet så når enten Elsk eller jeg er ute av leiligheten ligger han ved døra og venter. De eneste gangene han går vekk fra døra mens den ene ikke er hjemme er hvis han hører noen på kjøkkene, for da vil han så klart ha! Ække dum den der :P
Men for et par dager siden fikk han en glup ide! Hvorfor ligge på gulvet, når man kan ligge i en deilig hengekøye??


Er ikke det noe av det søteste så vet ikke jeg hehe
På grunn av dårlig behandling i barndommen (eller skal jeg si valpedommen? :P) er han litt redd av seg, veldig avhengig av å ha oss tilgjengelig. Hvis vi for eksempel går inn på badet og lukker døren, er det garantert at han har tisset et eller annet sted i leiligheten innen vi åpner døren igjen.
Etter vi fant ut at det var det som plaget han har ting blitt mye lettere! Han har ikke tisset inne i den nye leiligheten vår i det heletatt, og her har vi bodd siden i sommer :)
Fine Tim Thomas'en min
Tim Thomas= hundenes verson av Jan Thomas. Han elsker hår, litt vel mye, våknet opp med pannelugg en gang! Der sparte jeg både tid og penger på frisør ja haha eller?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar