tirsdag 5. april 2011

Lille spire er 6 mnd gammel i dag :)

 

Tok dette for et par dager siden, hun åler seg mye for tiden, og tester dette med å løfte opp overkroppen og underkroppen, mens skjeldent samtidig :P Men her ser man i allefall starten på noe!

Det er så rart hvordan tiden går! Vi hadde så mye tid, men alt bare flyr avgårde, jeg må snart ut i jobb igjen, og etter pappapermisjonen håper vi vesla kan starte i barnehage. Og når man kommer så langt er det vel som å rulle en ball utfor en bakke, tiden kommer neppe til å gå saktere! 
Så jeg nyter hver dag, hver kos, hvert smil og det hele. Jeg er ufattelig heldig som har en så vakker og fantastisk datter. Og vi er begge heldige som har pappan hennes. 

Hunden er en annen sak.
I dag håndmatet jeg han, og han kom ikke med et eneste pip. Og det merkelige er at han virker mer fornøyd i dag enn vanlig. Til tross for at han har fått my mer kjeft! Og til gjengjeld mye mer kos også, han oppsøker kos oftere nå enn vanlig, og det er koselig.
Hvis det fortsetter sånn her, og vi får mer kustus på han tror jeg dette kommer til å gå veldig bra! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar