søndag 17. april 2011

Hemmelig påskevenn :)

Har fått pakke!
Kaninen overlevde desverre ikke å bli sendt i posten, så den ble knust på veien og spist når den kom frem!
Men resten av godteriet ligger pent i skapet og venter på at påsken skal starte, og det samme gjør boken!
Gleder meg veldig til å lese den :)
Og det passer kjempegodt siden jeg er gressenke i påsken. Elsk skal på TG (som vanlig) og hunden er på besøk hos Hege og Martin, så da blir det vesla og meg i påsken da!
Så kommer til å ha god tid til å lese bok om kvelden når hun sover :)

Tusen takk til den hemmelige vennen, er spent på hvem du er!

Ellers har vi ikke så mange planer i påsken, på tirsdag skal vi en tur å bade sammen med tante og fetter Brage,og ellers skal vi muligens til svigers/bestemor og bestefar en tur på middag :) Har lyst til å dra på besøk til Susann og Cato Alexander, men de er hittil uvitne om mine skumle planer så får se hva som skjer! Tar ting litt som det kommer...
Men en ting vet jeg, og det er at vesla og jeg skal kose oss masse!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar