søndag 6. mars 2011

Min lille engel

Min lille engel har nå blitt 5 mnd gammel!! Du, som akkurat ble født < 3
Dette er deg for snart et år siden, 09.03.2010... Da var du 5.73 cm lang... Sprellet så fint i magen til mamma!

Her var du nyfødt, kun noen få timer gammel... Se så liten og go! Med de små rynkete hendene, og alt det myke håret < 3

Og nå, 5 mnd senere, sitter du!

Og har to nydelige tannebisser i munnen din :D
Du er og blir, mammas lille solstråle.
Du lyser opp livet mitt
Du er alt!

Bar deg akkurat til sengen din, jeg løftet opp vognbagen din der du sov så søtt, du våknet litt og så på meg.
Så at, der var mamma, strakk på den lille kroppen din, lukket øynene og sov videre < 3
Når jeg løftet deg opp, for å legge deg i sengen strakk du deg igjen, småsnorket litt, og sov videre, som alltid... Jeg er så heldig, som har deg!
Og vi er heldige som har pappa < 3

1 kommentar:

  1. Åh, for ei nydelig lita tulle dere har. Hun er virkelig en skjønnhet. <3

    SvarSlett