tirsdag 8. mars 2011

Ambisjoner!

Ja, rart hvordan de hoper seg opp når man ikke har muligheten!
De siste tingene jeg gjerne vil:

  • Lage kort på hobbybasis, da gjerne ala "gratulerer med baby", i det minste til å starte med
  • Baking! Har lyst til å bake kaker, flotte deilige kaker :D
  • Utdannelse. Denne er noe verre så klart, men jeg har veldig lyst til å utdanne meg til jordmor. Det er først nå etter jeg fikk barn selv at jeg virkelig ønsker meg en utdannelse, det er først nå det har gått opp for meg at man tilbringer uendelig mye av livet sitt på jobb og at det er synd å sløse det vekk.
  • Til å starte med er målet mitt å jobbe i barnehage! Har gjort det tidligere og trivdes veldig godt, men det var bare et vikariet, og da det tok slutt gikk jeg tilbake og gikk ferdig videregående. Så nå starter snart jobbsøkingen, skal bli spennende da :D Håper jeg får! Det er veldig givende å jobbe med barn, og det er det jeg ønsker meg mest frem til jeg er i en situasjon der jeg kan utdanne meg...

Bortsett fra det er målet mitt en ryddig og ren leilighet, men det er jo som å stå midt i en stor elv, og forvente å IKKE bli dratt med strømmen!

Ja det var de nyeste ambisjonene :) Har en haug ellers, kjøpe hus, ta lappen, kjøpe en hund så vi kan få valper, støpe lys, lage godteri, lage sjokolade og gi i julegaver, lære å strikke, lære å hekle, det er alltid noe å gjøre!

Carpe diem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar