mandag 21. mars 2011

Kan det være sommeren som nærmer seg??

Må bare si, jeg elsker dette varselet!!!!
Gleder meg veldig til sommeren nå, med alle dens goder...
  • Fugler
  • Varm asfalt
  • Grønt gress
  • Sommerfugler
  • Varmen
  • Å kunne gå lettkledd
  • Å kunne kle på vesla kjoler
  • Bading ute i det fri
  • Å nyte sola
  • Ha et lite basseng til vesla på verandaen
  • Turer i skog og mark
Det er rett og slett så mye å glede seg til, mye mye mer enn de få tingene jeg noterte. Tenk å kunne trille tur ute i varmen uten å plumpe gjennom og få skoene fulle av vann < 3 Nei dette skal bli herlig! Håper denne uka tar kål på mye av isen og snøen ute :)

2 kommentarer:

  1. Har også skrevet om at jeg gleder meg til sommeren i dag. Det er så utrolig deilig at man kanskje ser en ende på denne vinteren snart. Sommer i mitt hjerte!

    SvarSlett
  2. Lov å håpe at sommeren kommer snart :)

    SvarSlett