mandag 26. juli 2010

Lille bølle

Det var det hun var i natt ja!
La meg for å sove, men det var visst ikke vesla enig i. Skulle likt å visst hva hun drev med, men kjentes ut som om hun prøvde å rømme gjennom navlen min! Presset seg lengre og lengre ut, føltes ut som om hele magen var på vei til å sprekke! Ikke akkurat deilig nei...
Stelte meg på alle 4 i senga med magen hengende nedover i håp om at det skulle hjelpe, men gjorde det det? Å neeeeeeeeeida :P Bestemt liten frøken dette her ja... Så snart jeg la meg ned igjen fortsatte presset...
Merker veldig godt at hun begynner å bli stor der inne ja... Sparker og romsterer masse, men holder seg stort sett på høyre side av magen slik hun har gjort hele tiden... Kommer hun til å legge seg med hodet ned snart tro? Har følelse at at hun noen ganger ligger på skrått med hodet nedover og andre ganger på tvers i hele magen, men har ikke fått et eneste ribben spark enda så rett opp og ned tror jeg ikke hun ligger...
Skal til jordmor neste torsdag så kan spørre henne om å kjenne etter da :)

Ellers har det ikke skjedd stort i det siste! Begynner å vende meg til å bli kalt kjukka og bolla av folk, men til dere jenter som kaller meg det, bare vent for så snart dere sitter der med kulen på magen selv skal jeg finne på artige navn til dere også!! ^^

Jeg er fortsatt sykemeldt, og mottar en gang i blant penger av nav... Jeg er faktisk imponert over deres evne til å surre til ting! De er veldig dyktige til det.... 3 ganger har de til nå "mistet" inntektsopplysningene mine. 4. gangen jeg skal motta penger av dem, og 4. gangen pengene ikke har dukket opp. Så nok en gang blir det å ringe dem daglig for å forsøke å ordne opp i ting.
Utbetalings datoen denne mnd var den 23, og den 22. var jeg hos dem med ny sykemelding og snakket med dem, iom at vi har flyttet spurte jeg mannen i skranken 3 ganger om de hadde alle opplysninger og papirer de trenger. Han sjekket på dataen og jada, alt var i skjønneste orden.
Men men, pengene kommer nok før neste helg hvis jeg maser nok på dem hehe nav <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar