lørdag 10. juli 2010

Besøk av Snellingene!

Lille Alex


Elskling!

Ronja


Alex med pappa Tom

Alex med mamma Stine

Har hatt en kjempe koselig dag!
På ettermiddagen dro vi til Gardemoen og så på autoslalåm, de fleste av "folka" var der så det var veldig hyggelig...
Dro derfra og på undertøy shopping, i løpet av graviditeten har jeg vokst ut av alle BH'ene mine unntatt 1, og jeg optimistisk som vanlig fant ut at den fikk holde frem til slutten av graviditeten så fikk jeg heller kjøpe noen amme BH'er da, men neeeeeeeeeeeeida... Titta ned ista og den var på vei til å gå fra hverandre! Ikke i sømmen, men midt mellom blondene, på flere steder... Så da ble det ny bh på meg :D Veldig fin!

Så dro vi hjem og puslet litt før Snellingene kom! Tom, hans datter Ronja på 13 år, hans kone Stine og deres felles sønn Alex på 6 uker... Herlig!! Grillmat, skravling og dulling hehe

Nå ligger Ivers og sover på sakosekken, skal vekke han om en halvtime, og så skal vi dra å bade :D Senere skal jeg køye, mens han får besøk av no kompiser og skal se på drifting greier :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar