lørdag 17. juli 2010

Da er vognen på plass!!


Da har vi vært i Sverige og hentet vognen!! Den er kjempefin :D
Godt å ha den på plass også.... Vi ble heldigvis ikke stoppet på grensa, men i Askim av alle steder faktisk! Skulle møte pappa der for å hente oppvaskmaskinen min som sto på jobben hans, og der sto Pelle og onkel :P
De stussa fælt på om vi hadde med oss en baby, siden ligge delen til vogna lå i baksetet haha men så snart han fikk beskjed om at den vesle fortsatt var i magen og han fikk sjekka opp at bilen vi kjørte (vi hadde lånt Snellingen sin) ikke var stjålet fikk vi kjøre videre...

Ellers har det ikke skjedd stort... Pjuska er VELDIG aktiv, sparker og styrer der inne nærmest konstant <3>
Nå er det meste klart for at hun kan komme! Mangler vognpose, bæresele og bilsete, men ellers har vi alt! Rart å tenke på....
Det er så klart ikke alt vi kjøper inn nå da, julen nærmer seg jo og mange kommer med gaver til den nyfødte så greit å ha noe å ønske seg! På den lista står:
Klær
Håndkler
Stol (ikke vippestol, men noe alla tripptrappstol) til vesla
Leker
Leketeppe
Lekegrind
Sengetøy
Det var det jeg kom på i starten, men det er sikkert masse masse mer :)

I det siste har jeg også tenkt masse på hvor heldig jeg faktisk er! Jeg har en fantastisk samboer som kommer til å bli en herlig pappa, en fin og romslig leilighet, alt det nødvendige til vesla er på plass, vesla er frisk og sterk i magen, og ting er igrunn ganske så perfekt!
Både leser og hører om mange som går fra hverandre under graviditeten, og alle bekymringer det betyr for den kommende moren. Å få råd til alt alene, finne nytt sted å bo til en pris man klarer, hvem som skal bli med på fødsel, hvem man kan dele alle opplevelsene med osv. Jeg er veldig heldig som slipper de bekymringene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar