lørdag 7. mai 2011

Det kreative hjørnet!


Jeg gjør nok en gang ting jeg ikke kan :D

Denne gangen var det dekorasjon av stearinlys som sto på planen!
Flott eller not?

 Startet med to kubbelys, begge helt enkle fra Nille

Fant en serviett jeg likte og klippet ut sommerfuglene :) Servietten i seg selv består av 3 lag, og jeg fikk løs det ytterste laget. Så brukte jeg en svamp til å påføre lim på kubbelyset der jeg ville ha sommerfuglen, og festet den på. Brukte fingeren til å påføre lim over sommerfuglen også, forsiktig så den ikke blir ødelagt...


Og dette ble resultatet! Tror nok de små rosa kubbene kledde det best, men det er jo uendelig med muligheter. Man kan feste på bilder, blonder, andre servietter, tegninger osv. Man kan bruke lim, hårføner, strykegjern, varmelampe osv endeløse muligheter :D Øvelse gjør sikkert mester...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar