onsdag 1. september 2010

Magebilde 36+1

Begynner å bli litt rund nå ja!
Var hos jordmor i dag, og det meste virket bra! Symfysemålet var litt høyere enn tidligere men fortsatt innenfor det grønne området, blodtrykket mitt var helt ok, og pulsen til vesla var litt rask fordi jordmoren akkurat hadde dytta og pressa på magen min!
Vesla ligger i hodeleie men er ikke festet... Håper hun blir liggende i hodeleie! Sist tok det to dager så snudde hu seg og sparka blæra mi istedet :P
Skal en tur til legen i morgen for å sjekke at alt annet er i orden, satser på at det er det...
Det som IKKE er i orden er tåa mi... Sparka den i dørkarmen for 3 dager siden, og den ble helt blå stakkars! Og er fortsatt vond hvis jeg tråkker feil, men den har i allefall begynt å få tilbake normal farge :)

Ellers har det ikke skjedd stort... Tiden går, det meste er på plass nå med unntak av bilsete! Både fødebaggen og barselsbaggen er ferdig pakket med unntak av pysj til meg selv. Jeg leter og leter og leter etter en pysj jeg liker hehe men finner ikke!
Vil ha en god varm pysj, med fysj bukse og en pysj jakke man knepper, men det er visst veldig vanskelig å finne!! Finner silkepysjer, masse nattkjoler, pysj bukse med singlett, pysj bukse med genser osv, men det er jo ikke akkurat det jeg vil ha! Fant noe lignende det jeg ville ha på Lindex, men den var tynn, og det ser ut som sykehus klær så da er liksom poenget vekk.,... Vi får se om jeg finner det før hu er ute :)


2 kommentarer:

  1. hei hei:) Ville bare gi et tips ang pysj. Man føler seg ganske shabby på sykehuset, og da er det faktisk digg å bruke sykehusklær til pysj. Da kan du ta rene hver kveld, og heller ta på deg egne klær når du våkner og har fått dusja. Fødte for 1 uke siden i dag. Hadde termin nesten samtidig som deg:)

    SvarSlett