tirsdag 15. juni 2010

På tide med oppdatering!


Er nå 25 uker og 1 dag på vei!
I det siste har det ikke skjedd så mye igrunn, vært å bada et par ganger, både med mamma, søsteren til elsk og Elsk. Kaldt men ikke sååå ille, på tide sommeren kommer og varmer opp vannet nå syntes jeg!
På søndag var vi en tur hos Martin og Hege, der fikk Hege kjenne masse spark hehe Gikk inn på soverommet siden man kjenner sparkene best da jeg ligger på ryggen, og vesla lå stille de første minuttene bare på bøll (ligner pappa'n sin, kan man bølle må man bølle) men så var hun snill og sparket fra :D Ble liggende 1 time å bare kjenne hehe blir aldri lei av følelsen!
I dag ringte vi å bestilte time for 3D/4D ultralyd!!! Blir herlig å se henne igjen, og denne gangen vesentlig mer detaljert... Skal dit 24 Juni, da er jeg 26+2, det hadde vært perfekt hvis vi hadde kunnet vente i en ukes tid til, men da var det desverre ikke ledige timer iom at klinikken har sommertider...

Ellers, formen er bra, blir raskt sliten, hoftene klikker nå og da, og jeg har blitt forkjølet men det er jo ikke akkurat fæle ting! Nyter graviditeten, vokser meg større og større, og kjenner masse masse masse liv i magen. Begynner å glede meg til hun kommer nå, som ting begynner å kommer på plass...

Info om lille:
Hun er ca 30 cm lang, og veier ca 800 gram.
Alt er på plass i den vesle kroppen, og hovedoppgaven nå di neste ukene er å vokse seg større og legge på seg. Lungene kommer også til å modnes veldig disse ukene, og hver dag har mye å si for henne, ca halvparten av alle fostre som blir født på dette stadiet overlever! Men, satser på at hun holder seg der inne en god stund til...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar