onsdag 28. april 2010

Hva for en litten tass har jeg i magen?




















I dag skal vi få vite kjønnet til babyen! Klokka 20.30 på Ahus... Tiden går så utrolig sakte!
5 timer og 34 minutter igjen.

Når alt kommer til alt spiller det ingen rolle hvilket kjønn babyen har, alt har sine positive sider :) jeg vil bare VITE det.
Jente:
Utrolig mange søte klær
Ei man kan dulle med og pynte, lære jente ting rett og slett
Jeg vet mer om jenter enn gutter, og kan lettere sette meg inn i hva en jente trenger
Har jeg nevnt de søte klærne?

Gutt:
Jeg har alltid sett på det som en bra ting å få gutt først, jeg har ingen brødre selv, men tror en storebror hadde gjort det lettere senere hvis man får jente hehe
Gutter er litt mer bøllete enn jenter da de er små, men de er lettere å ha med å gjøre da de blir eldre, på jenter er det motsatt
Ingen som stjeler sminka til mamma!

Det er veldig mange som har sagt at de tror det blir en gutt, de fleste tror visst det, uten at jeg egentlig forstår hvorfor hehe så skal bli gøy å finne ut om det er rett eller galt!
5 timer og 28 minutter igjen...

1 kommentar:

  1. Gratulerer til dere begge. Koselig med en liten jente

    SvarSlett