onsdag 28. april 2010

Det er en liten jente i magen!


Endelig vet vi hva kjønnet er! Det er en perfekt liten frisk jente :D Er hun ikke fin?
Jeg gleder meg uendelig mye til å gå på skikkelig shopping hehe Det er så mye fint man får til jenter! Men samtidig var det to nydelige sparkebukser jeg hadde tenkt til å kjøpe hvis det hadde vært gutt, så det er jo både og hehe
Tok ringerunden på vei hjem fra sykehuset og alle damene jublet hehe mormor, stebestemor, Tante Cathrine og filletante Hege!
Og shoppingen er herved igang :P skal bli morsomt å se hva de forskjellige liker av klær til babyer! Men, jeg prøver også å si at jeg setter veldig stor pris på om de handler i størrelse 62 eller større, vi kommer nok til å få mye rart i alle størrelsene hehe men om alt blir kjøpt i størrelse 56 rekker vi jo ikke bruke det!
Ellers har pappa'n planlagt innkjøp av hagle, for å skremme bort tenåringsguttene som etterhvert kommer rekende! Syntes det er en god ide jeg! Veldig kjekt med masse filleonkler også hehe
Alt i alt har dagen vært perfekt! Vesle frøkna ligger på tvers i magen, med hodet til venstre og kroppen til høyre, kan det være derfor jeg har hatt stikkende smerter på høyre side i dag tro? Er det vesla som har funnet et lurt sted å sparke? Haha skulle ikke forundre meg....



1 kommentar:

  1. Du kan jo kjøpe "gutteklær" selv om det er jente da :P
    Leah har brukt masse med biler og blått på ;)

    SvarSlett