torsdag 9. juni 2011

Legetime

I dag skal jeg til legen med lillemor!
Er litt nervøs, skal sjekke et par utvekster hun har på ryggraden sin. De er medfødt, så de er ikke farlige, men det er noe vi må finne ut om kan være i veien for henne senere i livet, og om så er det best å fjerne det mens hun enda er lita...
Håper vi får henvisning til sykehuset, jeg har liten eller ingen tro på at en allmennlege kan finne ut av dette selv! På helsestasjonen var de i hvertfall helt på bærtur.... Man kan ikke være spesialist på alt ;)

I tillegg skal jeg ta en enkel synstest på meg selv. Har merket at jeg har fått vesentlig dårligere syn det siste året. Jeg må komme ganske nært både skilt og tekst på tv for å kunne være helt sikker på hva det står, så for sikkerhets skyld er det greit å finne ut av om jeg har behov for lesebriller... Ikke noe jeg ønsker, men jeg foretrekker å ha briller ovenfor å alltid måtte komme så nær...
Merkelig er det, har alltid hatt skarpt syn før..

Da er det kvelden :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar