lørdag 15. mai 2010

Litt forskjellig

Ligger i sofaen, med den nye data pute saken på fanget, kjenner på bevegelsene til vesla... Klokken er 03.43, men det siste jeg vil er å reise meg fra sofaen å gå i senga! Det er altfor herlig å kjenne bevegelsene, og jeg vet 100% sikkert at reiser jeg meg, blir hun stille...
Jeg har kjent bevegelser hver dag i over 4 uker alt, lenge med tanke på at jeg er 20+4 i dag... men denne uken har hun vært veldig stille... i 4 dager var det minimalt av bevegelser hver dag, man vet at hun har det bra, at ingenting har hendt henne, men man savner de små dunkene!
I går kveld kviknet hun til igjen, og er igjen veldig aktiv! Yey :D
Hun begynner å bli stor nå, innen 3 dager vil hun veie ca 400 gram, snart en halv kg!
Vel, jeg får komme meg til sengs... Pelsballen er utålmodig :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar